Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: SiNuS (sinus_at_ANTYSPAM.friko2.onet.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 07:36:14 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomosci:

>Dla Ciebie i dla mnie oczywista. Niestety nie dla wszystkich :-(
>Mimo wszystko dziękuję za poparcie. Bez tych kilku głosów
>poparcia na tej grupie Marek Oberman, Sergiusz Mitin i SiNuS
>mogliby pomyśleć że DOKŁADNIE wszyscy robią jak oni...

Nie trzeba myslec. To widac, ze tak jest.
Tylko zeby widziec trzeba byc "tu" (czytaj: tu w Polsce).

>Naszczęście to nieprawda :-)

A skad wiesz?

P.S. Czasami osoby, ktore Cie popieraja maja tak watpliwy
autorytet (w znaczeniu: raptem jeden post na grupie),
ze teza iz to "Ty sam sie popierasz" podszywajac sie pod kogos
nabiera realnych ksztaltow...

P.S.2 Podziwiam Cie Pszemolu. Z dwoch moich linijeczek potrafiles
wywolac dyskusje na kilkadziesiat postow. Juz teraz mozesz
dopisac kolejny sukces do swojej usenet'owej kariery...

SiNuS