Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 20:48:02 MET

Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK napisał w wiadomości:
<3667d83f.3746775_at_news.lublin.pl>...
>On Tue, 1 Dec 1998 22:30:52 +0100, "Paweł Szóstak"
><dzuzdy_at_free.polbox.pl> wrote:

[...]

>Return w Lublinie ... rzeczywiscie ogladanie kilku monitorow jest dla
>nich dziwne .... ale nie dziwie sie skoro sprzedaja dziennie 10
>monitorow z obrazem jak zza mgly i nikt nie narzeka ... bo ludzie
>kupuja te komputery z takimi monitorami zeby miec ... a nie zeby
>korzystac ....

Nie słyszałem o tym sklepie. Na jakiej to jest ulicy? Jeśli obsługa jest
taka, jak mówisz, to po co tam kupowałeś? Trzeba było pójść gdzie
indziej, a na nich się wypiąć. Bo co to za uwagi w stylu "o, znowu
przyszedł" (w domyśle 'marudzić')? Jakbym coś takiego usłyszał pod swoim
adresem, to nic bym tam nie kupił.
        Ze swojej strony odradzam ALTCOM na ul. Wyszyńskiego. Niezbyt
sprawnie realizują gwarancję, przekonałem się o tym na własnej skórze.
        A jaki byś sklep polecił w Lublinie? Żeby serwis szybko działał,
obsługa była ok itp (mam nadzieję, że chociaż jeden taki się
znajdzie :) ).
Aaa... jeszcze jedno. Czy w Lublinie dostanę w jakimś sklepie monitory
Adi?

>chyba jest ok ... IMHO ...

Teraz jest ok, wcześniej było źle.

                                 PSz