Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 01:19:42 MET

On Tue, 1 Dec 1998 22:30:52 +0100, "Paweł Szóstak"
<dzuzdy_at_free.polbox.pl> wrote:

>Możesz napisać który to sklep? Z tego co napisałeś rozumiem, że dla
>gości tam pracujących oglądanie kilku monitorów przed kupnem jest czymś
>dziwnym. Wolę wystrzegać się takich sklepów przy ewentualnych zakupach.
Return w Lublinie ... rzeczywiscie ogladanie kilku monitorow jest dla
nich dziwne .... ale nie dziwie sie skoro sprzedaja dziennie 10
monitorow z obrazem jak zza mgly i nikt nie narzeka ... bo ludzie
kupuja te komputery z takimi monitorami zeby miec ... a nie zeby
korzystac ....

> PSz
> ICQ 8378653
>
>ps. Ustaw poprawne kodowanie.
chyba jest ok ... IMHO ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/