Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 00:07:37 MET

On Thu, 3 Dec 1998 20:48:02 +0100, "Paweł Szóstak"
<dzuzdy_at_free.polbox.pl> wrote:

>Nie słyszałem o tym sklepie. Na jakiej to jest ulicy?
eeee ... to bardzo stara "firma" z tradycjami ... jeszcze atari 8bit
sprzedawali ... teraz jest to na ulicy Koscielnej ;)), boczna
Fabrycznej ...

>Jeśli obsługa jest
>taka, jak mówisz, to po co tam kupowałeś? Trzeba było pójść gdzie
>indziej, a na nich się wypiąć.
Zawsze bylo OK, ale jak sie kupuje procek, drukarke czy cos innego co
raczej nie ma roznych cech w zaleznosci od egzemplarza (jak monitory)
to sie jest obslugiwanym grzecznie ... jak ogladalem 10 monitorow i
wymienialem 3 to juz sie troche "zdenerwowali" ... ale ja to olewalem
i np raz ogladalem jakis monitor godzine ;))

>Bo co to za uwagi w stylu "o, znowu
>przyszedł" (w domyśle 'marudzić')? Jakbym coś takiego usłyszał pod swoim
>adresem, to nic bym tam nie kupił.
Juz wiecej pewnie nie kupie ... ale moze ... w sumie jeden z tanszych
sklepow i sprzedawcy troche sie znaja ....

> Ze swojej strony odradzam ALTCOM na ul. Wyszyńskiego.
Wyszynskiego ??? Altcom jest na Buczka (Zamojska) ....

> Niezbyt
>sprawnie realizują gwarancję, przekonałem się o tym na własnej skórze.
A znasz jakis co realizuje sprawnie ???

> A jaki byś sklep polecił w Lublinie? Żeby serwis szybko działał,
>obsługa była ok itp (mam nadzieję, że chociaż jeden taki się
>znajdzie :) ).
Wlasnie dotychczas to Return byl takim sklepem ... jak sie nie
wyrobili z naprawa w czasie okreslonym w gwarancji to byl zwrot
gotowki lub wymiana na cos nowego ... w ciagu 5 dni bez gadania
oddawali gotowke ... ale podobno ostatnio maja jakies klopoty
finansowe i o oddawaniu gotowki nie ma mowy .........

>Aaa... jeszcze jedno. Czy w Lublinie dostanę w jakimś sklepie monitory
>Adi?
heh ... wlasnie w tym Returnie sa ... ale ogladalem taki Adi 4P i byl
raczej cienki ....

>Teraz jest ok, wcześniej było źle.
Tak, ale nic nie zmienialem .....

> PSz
> ICQ 8378653

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/