Re: Problem z przegraniem HOPKINS FBI PL

Autor: Michal Kicinski (Michal.Kicinski_at_CDProjekt.com)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 01:22:10 MET

Niestety Wasze cudowne propozycje
nie dzialaja (pech) sprawdzcie sami...
Jasne nie ma gier nie do skopiowania,
ale na szczescie jest jeszcze troche lamerow
na tym swiecie :)))))))

Swoja droga oryginalowi nie przepuscicie.
Co tam ze goscie zasuwali przez 2 miesiace,
wynajeli fachowcow, dali cene 69 zl.
Trzeba skopiowac bo taniej, a w dyskusji o
piractwie to najlepszy argument jest taki, ze gdyby gry kosztowaly
50 zl a nie 150 to przedawalo by sie 10 razy wiecej...
Niestety empirycznie sprawdzilem, nie sprzedaje sie
nawet 2 razy wiecej (nie mówiac o 10).

Michal
CD Projekt

<36641853.CFFC3AC3_at_mail.jagiellonia.krakow.pl>...