Re: Problem z przegraniem HOPKINS FBI PL

Autor: YagoDa (yagoda_at_vc.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 17:37:11 MET

niestety, ale na stadionie juz od dluzeszego czasu ta gierke mozna dostac
(moze nie od tak dawna, ale...), nie wspominajac juz o wersji angielskiej:)
Sam sie zastanawiac czy ja kupic, ale chyba jednak wybiore Settlers 3 pl, bo
podobno jej nie mozna przegrac, a poza tym to moja ulubiona seria...gierka
jest super!

YagoDa