Re: Problem z przegraniem HOPKINS FBI PL

Autor: Faust (kkarkosz_at_mail.jagiellonia.krakow.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 23:36:03 MET

> Niestety Wasze cudowne propozycje
> nie dzialaja (pech) sprawdzcie sami...
> Jasne nie ma gier nie do skopiowania,
> ale na szczescie jest jeszcze troche lamerow
> na tym swiecie :)))))))

Hmmmm... bardzo interesujace:))))). Coz nie wiem, czy moja przegrywarka
przegralaby taka plyte, naprawde nie wiem (Chlip, chlip...). Coz i nigdy sie
tego nie dowiem (Chlip, chlip...) z bardzo prostej przyczyny - Nie kopiuje,
nie jestem piratem. Orginaly chetnie kupuje, kiedy jestem nimi zainteresowany
i kosztuja umiarkowana cene, taka jak powiedzmy Wasz Hopkins, ktorego i tak
nie kupie gdyz nie interesuja mnie tego typu gry (Scenariusz).

> Swoja droga oryginalowi nie przepuscicie.
> Co tam ze goscie zasuwali przez 2 miesiace,
> wynajeli fachowcow, dali cene 69 zl.
> Trzeba skopiowac bo taniej, a w dyskusji o
> piractwie to najlepszy argument jest taki, ze gdyby gry kosztowaly
> 50 zl a nie 150 to przedawalo by sie 10 razy wiecej...
> Niestety empirycznie sprawdzilem, nie sprzedaje sie
> nawet 2 razy wiecej (nie mówiac o 10).

Zostalo rzucone wyzwanie, na zasadzie "Jak to? Polak nie potrafi?" wiec na nie
odpowiedzialem. Malo jest rzeczy, ktorych nie da sie zrobic z juz wytloczona
plyta, nawet gdyby nie wiem jak byla zabezpieczona.

Pozdrawiam i gratuluje poczucia humoru
Krzysztof Karkosza