Re: FTP

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 15:15:44 MET

marky wrote:

> Bullet Proof FTP - potrafi sam wznowić przerwaną transmisję

Popieram, jest super - podstawowa odnawia połączenia samoczynnie! Jeżeli
zapuszczasz jakieś ściąganie na noc to jak zerwie połączenie sam je
wznawia, a jak skończy to się rozłącz. Możesz ustawić kiedy się łączy,
ile razy ma próbować itp.
Jednak czy można dokończyć przerwane ściąganie ZALEŻY OD SERWERA FTP. Są
takie które tego nie umożliwiają.
Jedna dziwna sprawa jednak z BPftp - ma niższy transfer niż Windows
Commander (też polecam - potrafi u mnie ściągać kilka razy szybciej niż
BP).
WC też polecam - potrafi dokończyć sciąganie (ale trzeba mu to ręcznie
kazać).
Uważam że optymalne rozwiązanie to używanie do ściągania "na noc" tj. bez
nadzoru BulletProof FTP, a na "dzień" WC.

Pozdrawiam, Kaizen