Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 01 Dec 1998 - 00:55:15 MET

Tomasz =?ISO-8859-2?Q?=A3ukaszewicz wrote:

 Tu> Tak - Twoja wypowiedz wyssana z palca: 1. uogolniasz dane o geometrii
 Tu> jakiegos marnego (prawdopodobnie juz nie produkowanego) monitora SONY
 Tu> na wszelkie mozliwe monitory oparte na trinitronach - takze te
 Tu> profesjonalne;

Samo to, że firma SONY wypuściła na rynek monitor z dopuszczalnym błędem
geometrii 5 mm bardzo źle o niej świadczy. Byle gówniany Sampo 511 za grosze ma
lepszą.

 Tu> 2. twierdzisz, jakoby wszystkie monitory oparte na
 Tu> trinitronach mialy zbieznosc kolorow gorsza od telewizorow rubin.

Niczego takiego nie stwierdziłem. Wtręt o zbieżności był zupełnie off-topic i w
nawiasie. Ma o tyle wspólnego z geometrią, że praktycznie rzecz biorąc nie dało
się poprawić geometri w Rubinie bez równoczesnego korygowania zbieżności.

Co do geometrii - tak, dawało się w Rubinie ustawić geometrię ze
zniekształceniami poniżej 5 mm.

 Tu> Proponuje nie kontynuowac dyskusji, bo do niczego ona nie prowadzi.

Brakło argumentów? Dlaczeog wyciąłeś fragment o monitorach EGA?

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl