Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Robert Kowalski (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 16:22:33 MET

herbsman <herbsman_at_friko.internet.pl> wrote in message
36631d8a.0_at_news.vogel.pl...
>Zabawane, mam PowMac`a z Sony 200sx 17" (trinitron), katuje go sporymi
>rozdzielczościami (conajmniej 1024x738 75KHz) i NIC!
>Od ponad roku, monitor działa wspaniale.
>Żadnych kolorowyh rozjazdow, mrygania, jajowacenia obrazu...
>Ludzie! O czym wy mowicie - czy ktorys z malkontentow widzial kiedykolwiek
>trinitrona. (kineskop a nie naklejke)...
> Chce kupic w tym miesiacu drugi monitorek - 15".
>Myslałem o Sony albo futurze.
>w oko wpadl mi tez Panasonic p50 (ale chyba go sobie daruje... =) )
>
> W calej dyskusji jest sporo ciekawostek, dzieki ktorym pewnie podejme
> [...]

A mnie kumpel poprosił o wybranie dobrego egzemplaża SONY SFT 100 (15") w
sklepie Lorien w Wawie
Tam przemiła obsługa pokazała mi wszystkie 4 egzemplaże tegoż modelu i
niestety wszystkie miały geometrię rozjechaną w prawym górnym rogu,
zbieżność kolorów słabą, jedyne co było OK to ogniskowanie. Najlepszy z
wspomnianych 4 egzemplaży wygląda w moim mniemaniu gorzej niż Daewoo na
który mam w pracy.
Robert Kowalski
robek_at_packplast.com.pl