Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 22:30:52 MET

Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK napisał w wiadomości:
<365ca4c5.6294804_at_news.lublin.pl>...

[...]

>Zobaczymy co wyjdzie w praniu ... dzis jak wszedlem do tego sklepu w
>ktorym kupilem panasonica i ogladalem 10 innych monitorow, jeden
>sprzedawca powiedzial do drugiego "Patrz, znowu przyszedl ..." i
>pokazal na mnie ;))))

Możesz napisać który to sklep? Z tego co napisałeś rozumiem, że dla
gości tam pracujących oglądanie kilku monitorów przed kupnem jest czymś
dziwnym. Wolę wystrzegać się takich sklepów przy ewentualnych zakupach.

                                 PSz
                         ICQ 8378653

ps. Ustaw poprawne kodowanie.