Re: Upgrade V.90

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 14:32:39 MET

>Ściągnąłem autoupgrade V.90 do Zoltrixa K56Flex, uruchomiłem, elegancko
>wprowadził do FlashBiosu najnowsze sterowniki dla Flexa, ale gdy chciałem
>wprowadzić upgrade do V90 pojawił się komunikat, że, ponieważ mój ISP nie
>obsługuje V90, program radzi nie dokonywać upgrade. Rzeczywiście, w Radomiu
>jest router TPSA z modemami 28.8, ale czy to może utrudnić ugrade
>FlashBiosu?
>Na wszelki wypadek wstrzymałem się z dalszym działaniem i proszę o radę
>wszystkich, którzy mięli z tym do czynienia. Z góry dzięki - Adam.

Upgradu biosu Ci to nie utrudni ale u mnie na przyklad (tez zoltrix) pojawis
sie problem z polaczeniem z moim providerem. TPSA dziala 52.000 a na drugim
polaczeniu (po drugiej stronie jest modem 28.000) nie idzie wogole.

Narazie sprawe rozwiazalem tak ze robie sobie upgrade i downgrade za kazdym
razem jak potrzebuje. Nie trwa to dlugo (okolo 1 minuty) ale nie wiem czy
modem to dobrze znosi i czy przypadkiem nie powinno sie tego nie robic tak
czesto.

Jak nie bedzie Ci dzialalo to w kilka minut mozesz wrocic do poprzedniego
biosu albo zrobic do najnowszej wersji k56 flex (jest taka opcja - bodajze
pierwsza od gory) TPSA dziala stabilniej i jeszcze nigdy nie polaczylo mnie
na nizej niz 33 600.

Pozdrowienia
Wojciech Głoćko
wille_at_dedal.man.szczecin.pl