Upgrade V.90

Autor: Adam Fundowicz (adfun_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 13:04:00 MET

Cześć Wszystkim,

Ściągnąłem autoupgrade V.90 do Zoltrixa K56Flex, uruchomiłem, elegancko
wprowadził do FlashBiosu najnowsze sterowniki dla Flexa, ale gdy chciałem
wprowadzić upgrade do V90 pojawił się komunikat, że, ponieważ mój ISP nie
obsługuje V90, program radzi nie dokonywać upgrade. Rzeczywiście, w Radomiu
jest router TPSA z modemami 28.8, ale czy to może utrudnić ugrade
FlashBiosu?
Na wszelki wypadek wstrzymałem się z dalszym działaniem i proszę o radę
wszystkich, którzy mięli z tym do czynienia. Z góry dzięki - Adam.