Re: Skaner za 500/700zl ?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 14:31:21 MET

>Mogę Ci polecić Primax Colorado 9600 (600*600)

qrcze dlaczego na opakowaniu tego przy którym siedzę jest napisane 300x600

>Uzyskuje stosunkowo dobrą jakość i szybkość (EPP)
nie najgorzej, ale też demon prędkości to nie jest ...

>nie przekłamuje kolorów, (nie robi czerwonych twarzy
>i dobrze oddaje tony niebieski-zielony) nie smuży czyli posiada
>te zalety których nie ma np. Mustek.
>Kolejną zaletą jest cena ok 400 zł z VAT
tak mniej więcej, do nowych wersji dodawany jest PrimPage - całkiem niezły
OCR

>Nie jest jednak doskonały.
a co jest ? (oprócz mnie oczywiście ;) )

>Wady to: słabe oprogramowanie, konieczność zwiększenia
soft jest na poziomie "średnim" - widziałem gorszy ...

>saturyzacji w skanach i zakłócenia w pracy
>z drukarką Lexmarka. Da się to jednak wytrzymać.
>
>Droższy skaner niewątpliwie lepszy od D600
>to Umax Astra 1200*600.
>Porównywalny jeśli chodzi jakość ale szybszy bo SCSI.
>Cena ok 750-800 zł.
>Nie polecam Musteków. Miałem do czynienia z SP 12000
>i uważam że jest to największy badziew którego by
>nawet żaden pies nie chciał osikać.

Jest jeszcze Primax 19600 (chyba) z własnym kontrolerem SCSI) szybszy,
wygodniejszy w pracy - soft podobny, 600x1200DPI. Cena do niedawna ok.850
pln

>Nie kupuj też Primaxa 4800 - niska jakość w odwzorowaniu kolorów
>choć lepsza niż w Musteku

4800 jest w sumie najlepszym skanerem z najtańszych - ok.300pln, napewno
lepsza od np. Scan Magic-a.

Cooger