Re: drukarka za 700/800zl ?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 14:31:23 MET

>Myslalem nad HP 690C / HP 710C / Lexmark 3200. Do zastosowan domowych
>ogloszenia reklamowki text i troche fotografii. Jak z drukiem na
>papierze samoprzylepnym? Z gory dzieki

Jeśli do fotografi to 690C odpada (pseudo foto ...) 710C i L3200 nieznam, do
lexmarka mam uprzedzenie od modelu 1020 - straszny syf

Do takich zastosowań polecam Epson-a - jakość powala - 400 bez żadnych
fotokardridży ma lepszą jakość wydruku fotografi niż HP690C z takim
kardridżem !!! Najlepsza dla Ciebie byłaby pewnie 600 Epson-a - super
jakość. Co do naklejek (folia samoprzylepna) to bardzo dobre wyniki
uzyskiwałem właśnie na Epsonie 400 - trzeba jednak zabezpieczyć naklejki
przed "paluchami" np. zlakierować ...
Nie daj się oszukać, że eksploatacja Epson-a w porównaniu z HP jest
"cholernie droga" - są na rynku nieoryginalne atramenty InkJet-a o takiej
samej jakości jak firmowe (a dużo tańsze) i nie brudzisz się przy próbach
napełniania pojemników jak w HP (do HP IMHO nie ma zastępczych pojemników -
są jedynie refill kit-y). Co do zapychalności głowic w Epson-ie to powiem
tylko : "To drukarka do drukowania a nie ozdobnik na biurko".

Cooger