Re: Ludzie !!! Przekonajcie mnie spowrotem do Netscapa

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 12:49:19 MET

>Dobra: mam na dysku zarówno Netscape jak i IE. IE używam tylko do
>podglądu stron WWW, które robię - ślicznie się integruje z HomeSite ;)
>Natomiast do "codziennego surfowania" tylko Netscape - bo jego
>cache, w odróżnieniu od Explorerowego działa znakomicie. Aha, do
>poczty Outlook 98, a do newsów jedyny słuszny Agent ;) Nie ma
>idealnego programu do wszystkiego, a akurat te mi najbardziej
>ze wszystkiego przypasowały.

A ja:
WWW online - OPERA RULEZ!!! Najszybszy browser w historii Windy!
WWW offline - IE 3.2. ActiveDesktop SUCKS!!!
MAIL - EUDORA Light. Bez defaultowej obslugi wielu kont, ale mozna ja
do tego namowic. Szybka, prosta i mila.
NEWS - oczywiscie AGENT.
I popieram - zamiast narzekac na to, co sie samo na dysku
zainstalowalo :-))))), trzeba probowac, probowac i jeszcze raz
probowac! I kasowac, bo dysk ma ograniczona pojemnosc. :-)
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--