Re: Przegrywanie bezpośrednio z CD ROM na nagrywarkę

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 23:14:38 MET

"Radek Boczek" <radek_at_topnet.pl> wrote:
>Słyszałem, że przy przegrywaniu jak w temacie po większej ilości nagranych
>płyt może dojść do uszkodzenia CD Rom. Podobno jego obciążenie w takim
>wypadku jest bardzo duże i nie wytrzymuje przeciążenia. Czy komuś coś
>takiego się kiedykolwiek przytrafiło???

   To, czy przegrywa sie z CD-ROMu na nagrywarke, czy z dysku na nagrywarke,
nie ma zadnego znaczenia. Przeciez w obu tych przypadkach do nagrywarki ida
takie same dane, tym samym przewodem!
   Innym zagadnieniem jest natomiast to, ze popularne nagrywarki CD-R raczej
nie sa urzadzeniami profesjonalnymi, totez jesli bedziesz przegrywac non-stop
calymi dniami jedna plyte za druga, to na dlugo taka nagrywarka nie starczy
albo bedzie odmawiac dzialania z powodu przegrzania. Oczywiscie, czy zrodlo
danych bedzie na dysku, czy w CD-ROMie, czy jeszcze gdzie indziej, nie ma
zadnego znaczenia.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''