Re: scsi vs ide cd-recorders ???

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 23:44:05 MET

bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl (Bernard) wrote:
>ponieważ zazwyczaj nie mam zbyt wiele czasu, więc często wypalam i
>jednocześnie ściągam newsy, sprawdzam pocztę i aktualizuje
>interesujące serwisy WWW - nie miewałem, jak dotąd problemów :)
>Yamaha 4261 t === oczywiście IDE :) i wolny slot w skrzynce :))) i
>trochę brzęczącej gotówki w kieszonce, każdy wybiera co lubi :))))

   Kwestia jest jeszcze, jak mocny masz komputer. Ja tez robie to i owo
podczas przegrywania 4x on-the-fly z CD-ROMu SCSI na nagrywarke SCSI
na swoim Pentium 150, ale watpie, czy to samo moglbym robic, gdyby
sprzet byl IDE.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''