Re: scsi vs ide cd-recorders ???

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 00:47:04 MET

Fri, 27 Nov 1998 00:44:05 +0200, tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie (Tomasz
Łukaszewicz)

> Kwestia jest jeszcze, jak mocny masz komputer. Ja tez robie to i owo

taki sobie :) PII 266 + 64 M ram na plycie Abit LX-6

>podczas przegrywania 4x on-the-fly z CD-ROMu SCSI na nagrywarke SCSI
>na swoim Pentium 150, ale watpie, czy to samo moglbym robic, gdyby
>sprzet byl IDE.

widzisz, mialem SCSI AHA 2920 + nagrywarke Yamahy (tak okolo 2
tygodni) i pol dnia stracilem na likwidacje roznorodnych konfliktow
IRQ i adresowych. Bardzo trudno bylo pozenic Matroxa Milenium II AGP a
glownie jej zasoby z Adaptec'iem. Na szczescie ;) Yamaszka byla
uszkodzona i z ulga wymienilem ja na IDE - wierz mi, wcale tego nie
zaluje :)))

--
Bernard
Jeżeli chcesz do mnie napisać usuń NIEBO z adresu