Re: scsi vs ide cd-recorders ???

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 23:37:26 MET

25 Nov 1998 22:51:37 +0100, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michał Zielinski)

>Ja na mitsumi "zloty cyferblat wyprodukowalem" za pomoca ...myszy. Ruszylem
>mysza w trakcie nagrywania i padlo..No more IDE

ponieważ zazwyczaj nie mam zbyt wiele czasu, więc często wypalam i
jednocześnie ściągam newsy, sprawdzam pocztę i aktualizuje
interesujące serwisy WWW - nie miewałem, jak dotąd problemów :)
Yamaha 4261 t === oczywiście IDE :) i wolny slot w skrzynce :))) i
trochę brzęczącej gotówki w kieszonce, każdy wybiera co lubi :))))

--
Bernard
Jeżeli chcesz do mnie napisać usuń NIEBO z adresu