Re: Ksywka inna, styl baaaaardzo podobny.

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 01:16:57 MET

Sergiusz Mitin napisał(a) w wiadomości:
<73k7e4$278$2_at_blurp.memax.krakow.pl>...

>Marek Oberman napisał(a) w wiadomości: ...
>[...]
>
>Marku,
>a czy przypadkiem na grupach o zwierzakach nasz "krasomówca" nie
>dodaje do podpisu "zawodowy weterynarz" czy coś na wzór tego?
>Bo mi się zrobiło wrażenie, że na komputerach i na lewatywach dla krów zna
>się jednakowo...

Nie, zawodowy weterynarz nie ale usiluje
uchodzic od 2 dni z psychologa, oto kilka
ciekwych przykladow z dwoch ostatnich postow :)

<pszemol - lodolamacz ludzkich sumien>
    O jeżu malusienki! Dwa wilczury w jednym mieszkaniu!
    SADYŚCI i SAMOLUBNE z Was potwory!
</pszemol - lodolamacz ludzkich sumien>

<pszemola dowcip>
    A ja mam lepszy i tańszy pomysł...
    Weź ten mały młotek i przyłóż psu w łeb
    aby stracił przytomność i przestał szczekać... :-)
</pszemola dowcip>

<pszemola dowcip kolejny>
>Szukam adresow z zdieciami zwierzakow
>Bede bardzo wdzieczna za pomoc .
>Marta :)

    www.bestiality.com ;-)
</pszemola dowcip kolejny>

NIe musze dodawac, ze tam teraz zaczyna
sie dziac dokladnie to samo co dzialo sie
tu w watku o piratach. NIe musze takze dodawac,
ze WSZYSCY sa tam oburzeni jego zachowaniem,
a zreszta zapraszam na pl.rec.zwierzaki nie ma
duzo do sciagania a mozna sie samemu przekonac
To jest jakis wirus na newsach :(

>Ta jego Ameryka też czasami widaje mi się "wirtualną", przynajmniej kilka
>"szczegółów" w jego artykułach na to wskazują.

Ja sie za to dowiedzialem, ze ta Ameryka
to moze miec wiele wspolnego z Krakowem....

>No i "zestaw" moich oponentów zastanawia: odpowiadam Pszemolowi,
>a na mój post odpowiada ktoś inny. Odpowiadam na jego post,
>a mnie odpowiada znów Pszemol.
>Taka sobie huśtawka...
>prawie żaden z nich nie wziął udział w jakiejkolwiek innej dyskusji na
>grupach
>które prenumeruję.

Szkoda czsasu na rozgryzanie takich
zagmatwanych praktyk, albo trzeba olac
albo tepic. Ja niestety olac nie potrafie
ale sie postaram :)

>Reasumując (żeby nie rozwlekać): wydaje mi się, że siedzi taki psychycznie
>chory

Zauwazylem, ze takie objawy sie powtarzaja
na liscie vide Slawek (Slawek Duchnowski)
dokladnie taki sam styl obrazania Polakow.
Na poczatku zrobil tu 1-2 lata temu taka sama
zadyme jak pszemol tylko ze wtedy byla ona
ukierunkowana bardziej na to, ze Polacy
sa ogolnie narodem debili i kolkow i podkreslal
to otwarcie nie jak pszemol - ukrywajac
w "ciekawych" sformulowaniach..

>Jedyna rada - po prostu nie odpowiadać na jego posty, nie będzie miał
>wówczas z kim dyskutować.

Dokladnie tylko czasami ciezko sie do tego
zastosowac, przynajmniej na poczatku jego
dzialalnosci na zwierzakach wytykam jego
sztuczki i pietnuje, zeby ludzie nie musieli sie
na nim poznawac przez miesiac, tak jak
to mialo miejsce tutaj. Gdybym wiedzial na
poczatku, ze z niego jest zwykly kpiarz to
nie strzepilbym klawiatury i nie usilowal
przekonywac do swoich pogladow.

>Nie daj siebie wyprowokować więcej, tym urazisz jego bardziej, niż swoimi
>odpowiedziami.

Odpowiedziami to raczej go tucze i dodatkowo
dostaje kopa do jeszcze bardziej wytezonej
"pracy" ;) Na *pececie* juz sie nie dam
sprowokowac przez niego, choc po tym poscie
zastosuje on zapewne najmocniejsze swoje
chwyty, zeby tego dokonac i bede musial sie
bardzo starac zeby nie nacisnac Re ale jak
to ktos slusznie powiedzial "Tfardym tszeba
byc a nie mientkim" ;)))

Mam zatem propozycje do wszystkich, ktorych
draznia posty pszemola na tyle ze nie moga
sobie odpuscic - sprobujcie nie odpowiadac
na ZADNE (ani w tym watku, ani w jakims innym
ktory zacznie na nowo) Zobaczymy co z tego
wyniknie, moze pokurczy sie i uschnie? ;)

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067