Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 01:16:55 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Nic - wrocilbym do stanu wyjscia sprzed 2/3 lat. Po prostu.

Jak tak sie bedziesz cofal, to w wieku 70 lat
bedziesz latal z lisciem na klejnotach i wlocznia
polujac na jaszczurki i mieszkajac w jaskini
pod Giewontem.

>Nie jestem tak do konca przekonany o tak ogromnych dochodach zwiazanych z
>021..... Gdyby rzeczywiscie byly tak wielkie, jak twierdzicie, to juz
>dawno TPSA zrobilaby cos, co pozwoliloby na zwiekszenie liczby
>uzytkownikow.Nie pytaj co, bo nie chce strzelac :)

NIe mozna wymyslec czegos bardziej dochodowego
niz jest teraz, czyli 0,22zl na 3 min uslugi teleinformatycznej.
Tzn mozna 0,50 za 3 minuty tejze uslugi...

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067