Re: Ksywka inna, styl baaaaardzo podobny.

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 18:23:51 MET

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Marku,
a czy przypadkiem na grupach o zwierzakach nasz "krasomówca" nie
dodaje do podpisu "zawodowy weterynarz" czy coś na wzór tego?
Bo mi się zrobiło wrażenie, że na komputerach i na lewatywach dla krów zna
się jednakowo...
Ta jego Ameryka też czasami widaje mi się "wirtualną", przynajmniej kilka
"szczegółów" w jego artykułach na to wskazują.

No i "zestaw" moich oponentów zastanawia: odpowiadam Pszemolowi,
a na mój post odpowiada ktoś inny. Odpowiadam na jego post,
a mnie odpowiada znów Pszemol.
Taka sobie huśtawka...
Z samim Pszemolem dyskutować już dawnobym się zrzygał,
a tu patrz jaki "ruch w interesie"!
Jeszcze coś dziwnego: wszystkich (albo prawie wszystkich) "piratów"
w tej idiotycznej dyskusji znam "internetowo" w większym lub mniejszym
stopniu.
Odważne "obrońcy praw silniejszego" pojawiają się natomias jak grzyby po
deszczu,
prawie żaden z nich nie wziął udział w jakiejkolwiek innej dyskusji na
grupach
które prenumeruję.

Reasumując (żeby nie rozwlekać): wydaje mi się, że siedzi taki psychycznie
chory
i obrażony na cały świat gość przy komputerze, i to wcale nie w Stanach lech
w nienawidzianej
przez siebie Polsce. I żeby zagłuszyć poczucie własnej niepełnowartości
sieje zamieszanie
wszędzie gdzie tylko zdoła, każdy powód i każdy temat jest dla tego dobry.
A żeby dodać swoim dredniam wiarygodności wysyła posty z różnymi podpisami
z kilku różnych skrzynek, dziś można mieć ich całkiem sporo za freeeeee...

Dyskutować z nim nie ma żadnego sensu: na KAŻDY Twój argument on znajdzie
conajmniej kilkanaście - czemu nie skoro nie musi przejmować się takim
drobiazgiem jak SENS.
Jedyna rada - po prostu nie odpowiadać na jego posty, nie będzie miał
wówczas z kim dyskutować.

Nie daj siebie wyprowokować więcej, tym urazisz jego bardziej, niż swoimi
odpowiedziami.

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin