Re: Ksywka inna, styl baaaaardzo podobny.

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 02:45:03 MET

>Oczywiscie o tym, ze ludzie przyznali mi racje
>i zarzucili Tobie ze wysylasz jakies posty
>"zaczepne" ktore wygladaja jak kontynuacja
>jakiejs dyskusji ktora niestety nie toczyla
>sie nigdy na tych grupach - juz nie napisales.

Jeśli chcesz to napiszę - nie chciałem Cię pogrążać
ale skoro sam się o to prosisz... Otóż mój post
"O mlekopijach i miesoniejadkach...", bo chyba o nim
tu mowa zaczął się na trzech grupach: wegetarianizm,
zwierzaki i zieloni i od razu miał ustawiony follow-up
na grupę wegetarianizm - bo tam miała się toczyć
dyskusja. Nie był kontynuacją ani nie wyglądał
na kontynuację (nie miał "Re:") i NIKT Ci nie przyznał racji.
Zapraszam zainteresowanych do odwiedzenia grup...

>Wyslales na grupy post, ktory byl jakas kontynuacja
>juz zaczetego gdzies watku czy diabli wiedza czym.

Nie prawda. Post był nowy i miał zachęcić do dyskusji
większą liczbę ludzi zainteresowanych tą tematyką.
Follow-up jednoznacznie wskazywał miejsce
do dyskusji i TY pierwszy wysyłając spowrotem
post na wszystkie grupy, nadpisując mój follow-up
zaśmieciłeś grupy! Ty, Marku Obermanie, nie ja!

>Pojawilo sie to na listach na ktorych taki watek
>wogole nigdy nie zaistnial i ludzie nie mieli
>pojecia skad to sie wzielo, do kogo jest
>adresowane.

Tak jakby każdy wątek na liście już kiedyś na niej był... :-)
Co za <censored> z niego!

>Nie bylo to rozpoczecie dyskusji

Nie, nie... wcale... Miało w sobie kilka cytatów
no i w ogóle tytuł rozpoczynał się od "Re:" :-)

>tylko jakies stwierdzenia, odpowiedzi i w koncu
>oskarzenia jakby na jakis juz wczesniej istniejacy
>post, ktorego na tych grupach nie bylo.

Podziwiam wyjątkowy styl Twojej dedukcji :-)

>Nie ulega natomiast watpliwosci, ze bylo to
>ukierunkowane na sprowokowanie dosc tanim
>chwytem burzy postow. Bo przeciez nie wpisalo
>Ci sie przez pomylke tych kilka adresow dodatkowo.

Nie nie przypadkowo, stąd oczywisty przecież
wniosek, że dając follow-up chciałem stworzyć
burzę na trzech grupach a Ty nadpisując to chciałeś
sprawę zagłuszyć... Co za <censored> z niego!

Pogratulować logicznego myślenia...
Z tyłu czaszki masz napis "Intel Inside"?
A'propos czy ktoś ogląda "The Simpsons"?

Pszemol
p.s. ten post również ma follow-up na pl.pregierz
tym razem. Bądź przynajmniej teraz, Marku, mądrzejszy
i nie nadpisz tego wysyłając wszystko znów na trzy grupy...