Re: Ksywka inna, styl baaaaardzo podobny.

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 21:03:43 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <73hea3$40j$1_at_h1.uw.edu.pl>...

>Już Marek Oberman zarzucał mi to, że posłałem
>ten artykuł na kilka grup tematycznie związanych
>ze "zwierzakami" niezgodnie z panującymi
>zasadami w sieci ale uciszyłem chłopaka cytatem

Ty to potrafisz sprowokowac odpowiedz, nie ma co,
ale co poradzic jak ktos znajduje w tym rozkosz ... :)))
Oczywiscie o tym, ze ludzie przyznali mi racje i zarzucili
Tobie ze wysylasz jakies posty "zaczepne" ktore wygladaja
jak kontynuacja jakiejs dyskusji ktora niestety
nie toczyla sie nigdy na tych grupach - juz nie napisales.
Znowu jakies polprawdy generujesz a przez to zmuszasz
innych zeby Cie prostowali i osiagasz swoj cel - liczba
postow nie na temat rosnie.. Dla Ciebie takie zachowanie
jest oczywiscie w porzadku i jak najbardziej zgodne z netykieta :)))

>z netykiety dostępnej na serwerze AGH w Karkowie.
>Czy Ty chciałbyś również sobie poczytać netykietę
>zanim zaczniesz mnie za to samo krytykować?

Wyslales na grupy post, ktory byl jakas kontynuacja
juz zaczetego gdzies watku czy diabli wiedza czym.
Pojawilo sie to na listach na ktorych taki watek
wogole nigdy nie zaistnial i ludzie nie mieli
pojecia skad to sie wzielo, do kogo jest
adresowane.Nie bylo to rozpoczecie dyskusji
tylko jakies stwierdzenia, odpowiedzi i w koncu
oskarzenia jakby na jakis juz wczesniej istniejacy
post, ktorego na tych grupach nie bylo.
Nie ulega natomiast watpliwosci, ze bylo to
ukierunkowane na sprowokowanie dosc tanim
chwytem burzy postow. Bo przeciez nie wpisalo
Ci sie przez pomylke tych kilka adresow dodatkowo.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067