Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 11:46:51 MET

On Sat, 21 Nov 1998, Pszemol wrote:

> [...]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ten cytat jest istotny.

> Inną sprawą jest KONKURENCJA o pracę, w tym samym mieście
> w tych samych ZASADACH PRAWNYCH i "regułach gry". Ktoś
> uczciwie korzysta z legalnego softwareu i wkłądając uczciwą
> pracę osiąga gorsze efekty niż TY idący "na łatwiznę" i OMIJAJĄCY
> PRAWO i występujący przeciwko PANUJĄCYM REGUŁOM GRY.
> To nie to samo - bezsensowne porównanie.
> W ten sam sposób mógłbym posądzać Ciebie o nieuczciwe
> reguły gry, gdyż TPSA daje Ci bezpłatną usługę "internet" gdyż
> płacisz jedynie za telefon a ja musiałbym płacić w USA
> za miesięczny dostęp kilkadziesiąt dolców oprócz telefonu.

PRzemol teraz to juz pierdolisz ze sie tak wyraze. Skoro dla ciebie 4
centy za polaczenie bez wzgledu jak dlugo siedzisz = bezplatna usluga
internet ( 4 zl/godzina = mniej wiecej 1.2$/h ) to jestes delikatnie
mowiac pieprzniety i powinienes isc sie leczyc. Najpierw sie chwalisz, ze
masz tanio jak barszcz, a potem cos pierdolisz o koniecznosci placenia
kilkadziesiat dolcow za dostep do netu wez ty chlopie zastanow sie nad tym
co za kit i komu wciskasz ...

> Ja postępuję legalnie płacąc za telefon tyle ile firma telefoniczna
> ode mnie wymaga - Ty niestety nie postępujesz legalnie
> kradnąc software (jeśli kradłbyś)...

A co ma piernik do wiatraka ? A kiedy dajm na to chcialoby mi sie srac i
stalbym kolo szaletu miejskiego i nie mialbym kasy, ale mimo to wlazlbym
tam, postawil kloca i uciekl to tez nalezaloby mnie zabic w najlepszym
wypadku ? To co mialem walnac kupe w spodnie ? No jasne - stosujac twoja
filozofie to tak. Bo jesli bym tego nie zrobil to popelnilem przestepstwo
i powinni mnie ukamienowac w najlepszym wyadku.

> Taka "subtelna" różnica istnieje, lecz Ty zamykasz oczy
> bałamucąc czytelników dokonując manipulacji słownych
> w swoich listach

Manipulacje slowne to akurat twoja domena.

> .się nad stroną moralną pouczania bliźnich, w sytuacji,
>
> Oczywiście, że jestem "lepszy" bo NIE KRADNĘ
> i na dodatek NAMAWIAM DO ZAPRZESTANIA KRADZIEŻY.

Jestes gorszy bO KRADLES I SIE NA TYM DOROBILES a teraz tutaj prawisz
moraly. to ciebie powinno sie usunac ze spoleczenstwa panie sympatyczny.

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...