Re: Ksywka inna, styl baaaaardzo podobny.

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 18:09:59 MET

>według Przemola

Po pierwsze nie Przemola lecz Pszemola :-)
Niegrzecznie przekręcać czyjąś ksywkę lub nazwisko... ;-)

>"ręce ludzi pijących mleko
>są spłamione krwią cieląt"

Czyżbyś był zdania, że mleko produkuje
się w fabrykach? Czyżbyś sądził, że mleko
to produkcja bez cierpienia dla zwierzat?
Niestety nie. Zabijanie cieląt to jedno. Karmienie
krów i cieląt paszą pochodzącą z rzeźni to drugie.
Zapraszam do dyskusji o mleku na odpowiednich
do tego tematu grupach.

>- umieszczono to było na
>KILKU grupach dyskusyjnych dotyczących zwierzaków.

Już Marek Oberman zarzucał mi to, że posłałem
ten artykuł na kilka grup tematycznie związanych
ze "zwierzakami" niezgodnie z panującymi
zasadami w sieci ale uciszyłem chłopaka cytatem
z netykiety dostępnej na serwerze AGH w Karkowie.
Czy Ty chciałbyś również sobie poczytać netykietę
zanim zaczniesz mnie za to samo krytykować?

Pszemol