Re: Savage3D vs. reszta swiata ;-)

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 13:59:19 MET

Witam !

> Pociales sie przy montazu? :)
 Nie - ale zaraz Ciebie potne !!!

 :-)

> Nie znasz tego? "Nie masz czasu? Zacznij prace na 2 etat " :)))
 Serio: nie znam; pewno jak mnie naprowadzisz zrobie glosne
"aaaaaaaaaha". Ale na razie - zero skojarzen...

> Czyli byles swiadkiem samobojstwa :)
 A to raz... :-)))

> U nas tak - ale sa kraje w ktorych to normalka :)
 Ale - jakos mnie tam nie ciagnie...
 Wole Blood'a 2...

> No coz - spotkanie z taka kulka do milych nie nalezy :) A i glowe
> pozniej ciezko domyc :)
 Wcale nie; podobno byle krzak wystarcza aby juz Cie farba nie
dosiegnela;
trwaja poszukiwania jakiejs duzej hali w Warszawie; mimo wszystko -
- jednak teraz jest troche za zimno na otwartym powietrzu.
 Nie znam szczegolow; ale kulek jako takich tam nie ma - tzn. blizszy
kontakt mozesz miec co najwyzej z kleksem. Troche ;-) NTG wiec konczymy
?

> To juz lepiej w Lisp'ie :)
 Java, Java, Java...
 Ach ta kompilacja...

> ... sie ogladalo wizytowke karty graficznej :)
 No... Czasami... :-))) Znowu mi przypomniales dobre czasy... :-)))

> Kwiatkowskiej to ja sluchalem troche pozniej a za telewizja wtedy nie
> przepadalem :) Zreszta nic nie jest IMHO w stanie pobic "lesia" w
> wydaniu Kwiatkowskiej :)
 To byly czasy... Mysle wiec, ze wiesz dlaczego rzucilem sie na
"Mikolajki"...
I nawet w ksiegarni nie patrzyli dziwnie na mnie (no moze raz - ale
wtedy
szybko dodalem, ze to dla chrzesniaka) ! :-)))

> A mnie na Motoroli 68x00 :)
 Kolega Amigowiec ? :-)))
 Ja przesiadlem sie z Z80 (Spectrus !!!) na 80286. No - i w miedzyczasie
(nadal :) stukam kod na 51. Chociaz juz coraz rzadziej; mam C na 51.

> Raczysz zartowac :) G3 333 MHz jest calkiem niezlym procesorem ale
> byle Alpha (;>) bije go na glowe :)
 O wlasnie - nie moglem sobie przypomniec tego "G"; fakt Alpha jest
best...
(No i te srubki do radiatora :-))) ) !

> Ja jadam :) Ale ostatnio mam taki nawal pracy ze robie to w biegu :)
 Taki sport ? ;-)

> Teraz moze byc - chociaz robi sie z tego straszny OT :)
 To konczymy ?

 Zaraz wywale post'a z testami S3D i V2. Wreszcie chwilka wolna...

> Vindex
 Najlepszego.
                                    M.
Mariusz Jaworski