Re: Savage3D vs. reszta swiata ;-)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 23:33:22 MET

On Tue, 24 Nov 1998 10:20:59 +0100, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> wrote:

>Eha.
<ciach>
> Mysle, ze to jasne ? :)
> Okay, odpowiem - po prostu ostro.

Pociales sie przy montazu? :)

<ciach>
> ??? Wtedy RIVA 128 (Diamond'a - moze i markowa ale bez TVout)
>_okazyjnie_ kosztowala 280PLN...

Moze i bez TV Out ale za to z jakims 3D :) Nie napisales kiedy kupiles
wiec przyjalem ze niedawno :)

<ciach>
> No co Ty ? Troche zycia !

Nie znasz tego? "Nie masz czasu? Zacznij prace na 2 etat " :)))

<ciach>
> No wiesz... Jak strzelasz blisko sciany...

Czyli byles swiadkiem samobojstwa :)

<ciach>
> Dobra, dobra, z kalachem na ulice jednak nie mam zamiaru wychodzic...
>Zreszta - malo kto wychodzi - wiec multiplayer odpada... ;-)))

U nas tak - ale sa kraje w ktorych to normalka :)

> Ale - spoko - jest takie towarzystwo ( :-) ), ktore organizuje
>strzelanki po lasach - dostajesz ubranko, pukawke na kulki z farba...
>Ech... Do wiosny !!!

No coz - spotkanie z taka kulka do milych nie nalezy :) A i glowe
pozniej ciezko domyc :)

> No a moj postulat ? Logo ? :-)

To juz lepiej w Lisp'ie :)

<ciach>
> Uwielbialem pisac w TC++, wstawiajac assembler do srodka :-).
>To bylo to !!! Przygotowanie, wprowadzenie danych w C a potem
>wzzzzzzz...
>i juz !

... sie ogladalo wizytowke karty graficznej :)

> A czytaja to jacys ??? Hello ! Is anybody there ???

Na pececie to developerow jeszcze nie widzialem (przynajmniej tych od
gier). Na p.r.g.k.s zjawial sie czasami niejaki Pirx ale szczerze
mowiac nie wiem czy chcialbym jego gry ogladac ...

> A to nie oznacza dithering'u ? Bo kurcze - u mnie nie ma !!!

Raczej nie - i szczerze mowiac nie wiem co jest za to odpowiedzialne.
Myslalem ze to S3TC - ale chyba nie.

<ciach>
> To bylo moje dziecinstwo. :) Jak sie mialo do wyboru jakas denna
>kreskowke w TVP1 i Mikolajka w PR1, czytanego wlasnie przez Kwiatkowska

Ja mialem wybor miedzy Lemem, Snergiem-Wisniowieckim a Dumas'em :)
Kwiatkowskiej to ja sluchalem troche pozniej a za telewizja wtedy nie
przepadalem :) Zreszta nic nie jest IMHO w stanie pobic "lesia" w
wydaniu Kwiatkowskiej :)

>-
>- wybor mogl byc tylko jeden...
> Czy ktos chce namiary na sklep Naszej Ksiegarni w Warszawie ? :-)

Daj spokoj - juz i tak majatek na ksiazki wydaje :)

> Ech. Podpisuje sie imieniem i nazwiskiem. Czy jest tam jakas "Maria"
>(na zasadzie: "Jan Maria...") ?

Rokita? :)

> Chyba nie. Czy imie Mariusz nie jest
>imieniem meskim ? Chyba tak. A wiec - chyba mozna stwierdzic (po moich
>danych osobowych - oraz po sposobie mojej wypowiedzi) ze jestem
>facetem ? Chyba tak. A plec przeciwna do facetow - o ile mi wiadomo -
>- reprezentuja kobiety !

No coz - w Twoje upodobania wnikac nie bede :)

> _Czy_teraz_jest_WSZYSTKO_jasne_???_
> :-P

Nawet jesli nie to nie bede drazyl tego tematu :)

> Nie wiedzialem No tak... Assembler to mi sie skonczyl na 286...

A mnie na Motoroli 68x00 :)

> Pytanie jednak dotyczy "wspoldzialania" jednostki fpu i MMX w PII;
>o ile pamietam, w P55C wylaczane bylo zasilanie jednej z tych
>jednostek przy pracy drugiej (i na odwrot)...

Tak gleboko to ja w to nie bede wnikal. Faktem jest ze przelaczanie
miedzy jednostkami chwile trwa - fakt ze krocej niz w wypadku pMMX ale
zawsze

> Powtorze: grywalem swego czsu w Tomb Raider'a wlasnie przy 10fps -
>- i musze powiedziec, ze bylem zachwycony (grafika - nie
>szybkoscia !). W erze Doom'ow Tomb Raider byl "czyms innym"...

Mnie sie szczerze mowiac nigdy nie podobal - chociaz grafika byla
rzeczywiscie efektowna

> Macintosh na PowerPC - 300MHz ! :-D

Raczysz zartowac :) G3 333 MHz jest calkiem niezlym procesorem ale
byle Alpha (;>) bije go na glowe :)

<ciach>
> No wiesz ? Powazne (ukryte) oskarzenie ! Ja tez pracuje ! Ale jestem
>w stanie te 45 minut wyskrobac ! Zreszta - nie jadam w pracy...

Ja jadam :) Ale ostatnio mam taki nawal pracy ze robie to w biegu :)
Na krotkie listy moge odpowiedziec w pracy - ale napewno nie na nasze
"kobyly" :)

> Teraz - to nawet wychodzi nam krotko ! :-)

Teraz moze byc - chociaz robi sie z tego straszny OT :)

> M.
>Mariusz Jaworski

Pozdrowienia

Vindex