Re: drukarka za 700/800zl ?

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 13:42:13 MET

Mariusz Stepien napisał(a) w wiadomości:
>Myslalem nad HP 690C / HP 710C / Lexmark 3200. Do zastosowan domowych
>ogloszenia reklamowki text i troche fotografii. Jak z drukiem na
>papierze samoprzylepnym? Z gory dzieki

Polecam Lexmarka 3200 i stanowczo odradzam HP690C. Obie mam a wlasciwie
mialem bo HP wyzionela ducha. Lexmark daje znacznie lepszy sterownik, lepsze
wydruki na zwyklym papierze i lepiej nadaje sie do druku na grubszych
nosnikach. Po prostu nie zawija w mechanizmie papieru jak wszystkie HP. Cena
atramentu zblizona. Cena Lexmarka nizsza od HP690C.
Pawel