Re: Savage3D vs. reszta swiata ;-)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 00:42:59 MET

On Wed, 25 Nov 1998 13:59:19 +0100, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> wrote:

>Witam !
<ciach>
> Nie - ale zaraz Ciebie potne !!!
> :-)

Ja nie z tych bojazliwych :)

> Serio: nie znam; pewno jak mnie naprowadzisz zrobie glosne
>"aaaaaaaaaha". Ale na razie - zero skojarzen...

To juz cala rada :) A co do anegdot to jest podobna o Zydzie, rabinie
i kozie - ale to juz nie na grupe :)

> A to raz... :-)))

 :)))))

<ciach>
> Ale - jakos mnie tam nie ciagnie...
> Wole Blood'a 2...

A ja dobra strategie :) Blood 2 jest hmmmm ... dosc niesmaczny ...

<ciach>
> Wcale nie; podobno byle krzak wystarcza aby juz Cie farba nie
>dosiegnela;

Ja pare razy czyms takim dostalem i zapewniam Cie ze nie jest to
najprzyjemniejsze doswiadczenie w moim zyciu :)

>trwaja poszukiwania jakiejs duzej hali w Warszawie; mimo wszystko -
>- jednak teraz jest troche za zimno na otwartym powietrzu.
> Nie znam szczegolow; ale kulek jako takich tam nie ma - tzn. blizszy
>kontakt mozesz miec co najwyzej z kleksem. Troche ;-) NTG wiec konczymy
>?

Jak najbardziej :)

<ciach>
> Java, Java, Java...
> Ach ta kompilacja...

Ach ten opcode :)

<ciach>
> No... Czasami... :-))) Znowu mi przypomniales dobre czasy... :-)))

 :)))) To se ne vrati ...

<ciach>
> To byly czasy... Mysle wiec, ze wiesz dlaczego rzucilem sie na
>"Mikolajki"...
>I nawet w ksiegarni nie patrzyli dziwnie na mnie (no moze raz - ale
>wtedy
>szybko dodalem, ze to dla chrzesniaka) ! :-)))

Z czego to sie czlowiek nie musi tlumaczyc :))))

<ciach>
> Kolega Amigowiec ? :-)))

Jak najbardziej :) Do dzis bardzo lubie ten komputer - ale nie mozna
miec wszystkiego ...

> Ja przesiadlem sie z Z80 (Spectrus !!!) na 80286. No - i w miedzyczasie
>(nadal :) stukam kod na 51. Chociaz juz coraz rzadziej; mam C na 51.

Ja mialem zawsze jakies ciagotki do grafiki - a na pecetach w tych
czasach oprogramowanie graficzne najwyzej raczkowalo

<ciach>
> O wlasnie - nie moglem sobie przypomniec tego "G"; fakt Alpha jest
>best...
>(No i te srubki do radiatora :-))) ) !

Srubki srubkami - ale ten radiator ::))))

> Taki sport ? ;-)

Nie - tyle roboty :)

<ciach>
> To konczymy ?

Wypadaloby :)

> Zaraz wywale post'a z testami S3D i V2. Wreszcie chwilka wolna...

Cos sie tak tych twstow wystraszyl? 324 to wcale nie tak duzo :))

> Najlepszego.
> M.
>Mariusz Jaworski

Pozdrowienia