Re: Sound Blaster 64 AWE

Autor: Tadeusz (banita_at_carinthia.com)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 23:23:41 MET

Ni znam sie na tym za bardzo ale posiadam taka karte ( AWE64 / ISA ) i bez
problemu slucham jednoczesnie MP3 i ogladam film przez karte TV razem z
dzwiekiem ( z tego filmu ....mialem na mysli :) wyjscie z karty TV ( maly
jack ) mam
podlaczone do karty sound (audio in )

Full Duplex : wiem ze chodzi bo uzywam Iphone 5 i w testach jest ok.

pozdrawiam

banita_at_carinthia.com

Michał Piotrkowicz schrieb in Nachricht <3659c39f.0_at_news.vogel.pl>...