Re: Savage3D vs. reszta swiata ;-)

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 10:20:59 MET

Eha.

> Tak dobrze bylo czy az tak zle? :)
 Mysle, ze to jasne ? :)
 Okay, odpowiem - po prostu ostro.

> Ja napewno nie :)
 Ja, ja, Ich weiss ! Moze ktos inny ?

> Ano racja - jest cos takiego. Ale w cenie Rivy wiec chyba nie jest to
> najlepszy pomysl ...
 ??? Wtedy RIVA 128 (Diamond'a - moze i markowa ale bez TVout)
_okazyjnie_ kosztowala 280PLN...

> Zacznij prace na drugi etat :)
 No co Ty ? Troche zycia !

> Bez strzelania? Jak to zrobiles? Zmarl z nudow? :))
 No wiesz... Jak strzelasz blisko sciany...

> Do tego to Ci nie sa potrzebne gry :) Co do gier - mysle ze jeszcze
> chwile trzeba bedzie na to poczekac. Ja szczerze mowiac wolalbym zeby
> gry byly bardziej grywalne zamiast coraz ladniejsze ...
 Dobra, dobra, z kalachem na ulice jednak nie mam zamiaru wychodzic...
Zreszta - malo kto wychodzi - wiec multiplayer odpada... ;-)))
 Ale - spoko - jest takie towarzystwo ( :-) ), ktore organizuje
strzelanki po lasach - dostajesz ubranko, pukawke na kulki z farba...
Ech... Do wiosny !!!

> Jesli to prawda to stracilem caly szacunek dla nich. Zeby pisac gre w
> VBasicu ... Chyba juz nic mnie nie zdziwi
 No a moj postulat ? Logo ? :-)

> No coz czesc procedur nadal pisuje sie w assemblerze - te ktore sa
> odpowiedzialne za fragmenty krytyczne predkosciowo. Ale ja nawet sie
> ciesze z tego ze juz sie nie pisuje wszystkiego w assemblerze - co
> prawda nie da sie w jezykach wyzszego rzedu osiagnac takiej szybkosci
> ale kod powstaje szybciej i jest czas na jego optymalizacje. Tyle ze
> ostatnio i optymalizacja podupada ...
 Uwielbialem pisac w TC++, wstawiajac assembler do srodka :-).
To bylo to !!! Przygotowanie, wprowadzenie danych w C a potem
wzzzzzzz...
i juz !

> Pazywiom, uwidim :) Ja nie mam nic przeciwko - zobaczymy co powiedza
> developerzy :)
 A czytaja to jacys ??? Hello ! Is anybody there ???

> [...] cyt. : "Uzyskany obraz sprawia
> wrazenie ogladanego przez szybe pokryta stala, kropkowana faktura". Ja
> odbieralem to dokladnie tak samo
 A to nie oznacza dithering'u ? Bo kurcze - u mnie nie ma !!!

> Zaraz, jak to mu bylo ... Jakos na "M" chyba ... Mikolajek? A
> Kwiatkowska swietnie to czytala :)
 To bylo moje dziecinstwo. :) Jak sie mialo do wyboru jakas denna
kreskowke w TVP1 i Mikolajka w PR1, czytanego wlasnie przez Kwiatkowska
-
- wybor mogl byc tylko jeden...
 Czy ktos chce namiary na sklep Naszej Ksiegarni w Warszawie ? :-)

> Przeciwna do czego? ;)))
 Ech. Podpisuje sie imieniem i nazwiskiem. Czy jest tam jakas "Maria"
(na zasadzie: "Jan Maria...") ? Chyba nie. Czy imie Mariusz nie jest
imieniem meskim ? Chyba tak. A wiec - chyba mozna stwierdzic (po moich
danych osobowych - oraz po sposobie mojej wypowiedzi) ze jestem
facetem ? Chyba tak. A plec przeciwna do facetow - o ile mi wiadomo -
- reprezentuja kobiety !
 _Czy_teraz_jest_WSZYSTKO_jasne_???_
 :-P

> Zawsze jest "albo albo" - korzystaja z tych samych rejestrow
 Nie wiedzialem No tak... Assembler to mi sie skonczyl na 286...
 Pytanie jednak dotyczy "wspoldzialania" jednostki fpu i MMX w PII;
o ile pamietam, w P55C wylaczane bylo zasilanie jednej z tych
jednostek przy pracy drugiej (i na odwrot)...

> Na zmiane z 10 i 40 fps :)
 Powtorze: grywalem swego czsu w Tomb Raider'a wlasnie przy 10fps -
- i musze powiedziec, ze bylem zachwycony (grafika - nie
szybkoscia !). W erze Doom'ow Tomb Raider byl "czyms innym"...

> No coz - jaki jest teraz najszybszy pecet? :)
 Macintosh na PowerPC - 300MHz ! :-D

> Tyle ze ja na posty odpowiadam w domu - w pracy pracuje :)))
 No wiesz ? Powazne (ukryte) oskarzenie ! Ja tez pracuje ! Ale jestem
w stanie te 45 minut wyskrobac ! Zreszta - nie jadam w pracy...

> Ujdzie :)
 Teraz - to nawet wychodzi nam krotko ! :-)

                             M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl