Re: Przepelniony rejestr ?

Autor: MARIO (mkj7_at_friko7.onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 23:33:21 MET

>Najskuteczniejsze jest podczas startu komputera trzymać Shift+F5
>wpisać deltree c:\windows
>uruchomić setup z płyty Win98
>i postępować wg. poleceń na ekranie.

OK
Zdecydowalem sie na przeinstalowanie WINDOWS ale:

- przy zaladowaniu systemu bez plikow startowych nie mam zaladowanego CD-ROM
- kiedy juz zainstaluje CD-ROM to okazuje sie ze jest za malo pamieci
"konwencjonalnej" (m.in. dla tego ze laduje sie jakis 110 KB "dblspase.sys"
ktorego normalnie nie mam)

W koncu udalo mi sie uruchomic "setup win98" ale nie wiem np. czy po
instalacji spod DOS-a bede mial FAT32 czy moze stary FAT (dysk bardzo szalal
podczas skanowania "scandisk-iem" na poczatku instalacji).
Prosze o porade na ten temat.

Co jeszcze moge stracic podczas instalacji DOS-owej ?

Pozdrawiam

MARIO
moj e-mail: mkj7_at_friko7.onet.pl
        lub : mkj7_at_polbox.com