Re: Sound Blaster 64 AWE

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 21:19:43 MET

>Wywołałeś skromną burzę nieporozumień: należało poprostu dodać słowo
>"jednocześnie" i wszystko byłoby w porządku, a tak wszyscy pomyśleli
że
>chodzi o to czy karta potrafi w ogóle odtwarzać mp3 i wavy .
>Natomiast jeśli chodzi o tzw. full duplex to z tego co ja wiem jest
>jednoczesne odtwarzanie dźwięku i nagrywanie (można naprzykład
śpiewać przez
>mikrofon, puścić muzyczkę i nagrać już zmiksowane). Odtwarzanie mp3 i
wav
>działa w ten sam sposób z tym że mp3 to taki wav konstruowany
> [...]

Faktycznie troszke niedokladnie sformulowalem pytanie - pragne za to
grupowiczow przeprosic ... Ale nadal - jest nie rozwiazane ... Moze
ktos ma pomysl ???

Bo z tym full-duplexem - nie poszlo ;-((

Pozdrawim
Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-
 moll47u_at_priv.onet.pl -=< http://www.cconline.com.pl >=-