Ksywka inna, styl baaaaardzo podobny.

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 09:58:14 MET

Robert Golebiewski napisał(a) w wiadomości:
<365A08C8.784CDB04_at_waw.pdi.net>...

Witaj Robercie!
Sorry, że podwieszam swój "off topic" do Twojego artykułu, no może wyrazy
mojego "BRAWO!" posłużą mnie za usprawiedliwienie ;-)))

>Podpis dalismy do grafologa...

Właśnie tu naprowadziłeś mnie na zabawne skojarzenia.
Otóż około roku temu na grupie pl.comp.os.winnt (innych wówczas nie
przenumerowałem) pojawił się taki sobie niewinny artykuł: "moj kolega ma
problemy z procesorem Cyrix" albo coś w tym rodzaju.
Kilka naiwnych (ja w tym) odezwało się: "jak problem? sprecyzuj, pomożemy
Ci, znamy się na temacie bo pracujemy na Cyrix'ach".
Z tego wszystkiego rozpętała się wielowątkowa, wielopiętrowa,
wielotygodniowa gorąca dyskusja na temat: "czy ci którzy pracują na
Cyrix'ach są definitywnymi frajerami, głupkami itp. czy też nie do końca..."
Krzysztof Kleszyński odnotował, że inicjator tamtej idiotycznej dyskusji
"smródził" jednocześnie na SIEDMIU(!) grupach dyskusyjnych.
Ksywka "dyskutanta" była inna ale styl i intencje podobne jak dwie krople
wody...

A tu jeszcze artykuł gdzie Marek Oberman pisze, że według Przemola "ręce
ludzi pijących mleko są spłamione krwią cieląt" - umieszczono to było na
KILKU grupach dyskusyjnych dotyczących zwierzaków.

Wygląda na to, że truciciel - to nie zawód lecz powołanie...

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin