Re: LG 77m

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 21:45:13 MET

On 23 Nov 1998 17:23:42 GMT, Kamil Prejs
<pkamil_at_Leon.mat.uni.torun.pl> wrote:

>Witam wszystkich.
>Ostatnio pytalem sie co sadzicie o monitorze voibis'a wiec teraz mala zmiana
>- co sadzicie o monitorze LG Electronics Studioworks 77M ? Chodzi mi o
>nie-multimedialna wersje, mam okazje nabyc ten sprzet po cenie hurtowej, a w
>testach CHIP'a zyskal pochlebna opinie.

ostatnio ogladalem duzo monitorow, bo nadzialem sie na Panasonicu P50
i ogladalem wiele monitorow 15 cali i troche tanich 17 cali
Ogladalem tez tego LG 77 bez glosniczkow ...
Ja bym mu dal ocene 3 ...
ogolnie moze byc, tani ... ale zero innych zalet
w rogach kolory odbiegaja od siebie o ok milimetr ...
czestotliwosci odswierzania jak 15 calowy monitor sredniej klasy ...
dosc duzo parametrow do regulowania w menu (ale dosc uciazliwe
sterowanie tym menu) ... niestety nie ma regulacji zbieznosci barw,
wiec nie dalo sie zniwelowac tej straszniej wady ...
Moze to byla akurat wina tego egzemplarza, bo ogladalem tylko jeden,
ale nie sadze ....
Podobno z tej klasy cenowej 17 cali calkiem niezly jest Hundai, ale
nie wiem bo nie widzialem, tak mowil mi tylko sprzedawca w jednym
sklpie .. choc mozna mu wierzyc, bo wszystkie monitory o ktorych mowil
ze sa dobre byly OK, a o ktorych mowil ze sa zle, byly rzeczywiscie do
kitu ....

Jesli sie chce pracowac w 1024x768 to ten LG 17 cali od biedy moze byc
... ale ja bym tam wolal NECa 15 cali ....
zalezy do czego ten monitor ma byc .... do CADa i Corela sie nie
nadaje na pewno .... przy takich rozbieznosciach kolorow i wadach
geometrii ja bym nie mogl nic zrobic ....

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/