Re: BANSHEE??

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 21:48:25 MET

>Czemu, jak przeczytałem "S3 ..." to pomyślałem "fachman"?;)))

;) no coz nie mogac z przyczyn niezaleznych ode mnie (kolosy, padniecia
CDROMu i kupowania nowego sprzetu znajomym) napisac porownania Savage3d
kontra TNT w Direct3d a przy okazji zrobic porzadny spis mozliwosci Savage3d
(bo o TNT a ostatnio o Voodoo3 to informacji jest masa) musze jakos ludziom
przypominac ze cos takiego istnieje. To ze teraz polecam S3 ni znaczy ze w
przyszlosci nie bede polecal innego produktu aktualnie majacego najlepszy
stosunek mozliwosci/cena. Mialem juz taka mase kart i nigdy nie podniecalem
sie marka. Zawsze staram sie podchodzic do karty bez uprzedzen. I mam chyba
przede wszystkim cierpliwosc ktora nie pozwala mi sie zalamywac jezeli cos
nie chodzi. Ostatnio po 2 godzinach zmagan udalo mi sie uruchomic savage3d
na K6-2, a przyczyna zwisow okazala sie prozaiczna. Trzeba bylo dac load
bios defaults i ustawic bios od poczatku. Po takiej kuracji karta chodzila
super tzn. pare razy uruchomiony 3dmark przeszedl bez bledow i zwisow. Na
wiecej braklo czasu. Wiekszosc tutejszych testerow juz dawno poslalaby karte
do wszystkich diablow, a tu sie okazalo ze to nie karta a glupie niewidoczne
ustawienia Biosu, dlatego wlasnie nalezalo dac load bios defaults i
tweak`owac go dopiero po tym. Widoczne ustawienia przed i po nie zmienily
sie.

Pozdrawiam