Re: LG 77m

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 13:31:44 MET

Kamil Prejs (pkamil_at_Leon.mat.uni.torun.pl) wrote:
:
: Witam wszystkich.
: Ostatnio pytalem sie co sadzicie o monitorze voibis'a wiec teraz mala zmiana
: - co sadzicie o monitorze LG Electronics Studioworks 77M ? Chodzi mi o
: nie-multimedialna wersje, mam okazje nabyc ten sprzet po cenie hurtowej, a w
: testach CHIP'a zyskal pochlebna opinie.
:
Bez multimediow nazywa sie 77i, ja mam 77M uwazam ze jest dobry, 1024x768 ma
85Hz w 1280x1024 juz tyko 60 jak ktos jest szalony to moze odpalic 1600x1200
(interlace ale nawet niezle wyglada) nie zauwazyem jakichs bledow w
zbieznosci kolorow lub geometrii, jezeli nie jestes CADowcem to mozesz go
kupic jezei zamierzasz pracowac w 1280x1024 i wiecej to pozostaje ci cos
lepszego (ui raczej trinitron) ale to juz 2x wieksza cena.

--
"Warto zajrzec w paszcze Smierci, tylko po to,
   aby wyrwac mu zlote zeby" - Hrun Barbarzynca