Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 20:50:22 MET

Dnia Sat, 21 Nov 1998 23:49:18 -0600, "Pszemol" <pszemol_at_polbox.com>
napisał(a):

>W ten sam sposób mógłbym posądzać Ciebie o nieuczciwe
>reguły gry, gdyż TPSA daje Ci bezpłatną usługę "internet" gdyż
>płacisz jedynie za telefon a ja musiałbym płacić w USA
>za miesięczny dostęp kilkadziesiąt dolców oprócz telefonu.
Przemol, przegiołeś....
To co tu właśnie napisałeś utwierdza mnie w przekonaniu że jednak chyba
"żyjesz na innym świecie" i dyskusja z Tobą nie ma sensu....
A może Ty lubisz bzdury pisać???
Coż... mam dość Twoich śmieci na grupie i zrobię tak jak już to wielu
zrobiło... Window->Open Usnet Filters..........

Pozdrówka

Jarosław Zagórski           UIN#:11215615|
planes_at_ulgo.koti.com.pl                  |
GALERIA SAMOLOTÓW                        |
http://planes.koti.com.pl/               |