Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 20:50:16 MET

Dnia Sat, 21 Nov 1998 11:25:18 GMT, jpopl_at_kki.net.pl (Jacek Popławski)
napisał(a):

>JAKICH GIEREK?
>mogę dodać jeszcze Abuse i ewentualnie Nethacka
>wymień następne...

Ludzie, znowu się zaczyna... darujcie sobie... Linux nie jest do gier....

Będzie kilka tytułów ale nie będzie kilku_tysięcy_tytułów
Ja bym chciał EF2000, Diablo, Need For Speed, Settlersy i inne gierki
ale... wiem że nie znajdę i w tym zastosowaniu Linux przegrywa....

Krótko mówiąć - EOT!

Pozdrówka

Jarosław Zagórski           UIN#:11215615|
planes_at_ulgo.koti.com.pl                  |
GALERIA SAMOLOTÓW                        |
http://planes.koti.com.pl/               |