Re: Problem z cd-rom Aztech 8x

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 16:24:19 MET

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości: ...

>Na ta sama chorobe zapadalo baaardzo duzo Aztechow x6.
>Na poczatku jedna plytka nie chcaila sie odczytac, za
>kilka dni juz 3. Zdazalo sie ze raz zalapywalo, raz nie, az w
>koncu cdrom pezstawal widziec cokolwiek.
No i trzeba było wyczyścić laserek. Po takiej operacji czytnik chodzi jak
nowy. Chyba, że faktycznie coś padało...

>Teraz to zaden inny niz Pioneer albo Asus :)
Święta prawda! Teraz przesiadłem się z PIONEERa (CD) na Toshibe (DVD). Jak
mus to mus. Ciekaw jastem jak się ta Toshiba będzie spisywać?

Pozdrawiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl