Re: Nowe Drivery Riva TnT.

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 16:24:08 MET

Vindex napisał(a) w wiadomości: <365dd892.12505277_at_news.tpnet.pl>...
>Nope. AcdSee to samo - poprostu na niektorych obrazkach to widac a na
>niektorych nie. Sproboj przewijac kursorami albo szybko myszka w
>roznych kierunkach to sam to zobaczysz
Ale żeś uparty. Czy mam Ci zrobić AVI z przewijania? Ponownie przeleciałem
kilkadziesiąt obrazków różnych typów i wielkości. Efekt o którym była mowa
_zniknął_ na zawsze .(kropka) Przyślij na priva obrazek, który zostawia
"dziwne ślady" podczas przewijania, to zbadam go u siebie.

Pozdrawiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl