Re: Problem z cd-rom Aztech 8x

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 09:40:16 MET

1974-77 <1974_77_at_friko7.onet.pl> napisał(a) w wiadomości:
<734sf0$71t$3_at_rekin.onet.pl>...
>U mnie zaczęło się podobnie.
>Najpierw nie widział Verbatimów. Później BASF'ów.
>A później to już tylko losowanie. Przeczyta - nie przeczyta.

Na ta sama chorobe zapadalo baaardzo duzo Aztechow x6.
Na poczatku jedna plytka nie chcaila sie odczytac, za
kilka dni juz 3. Zdazalo sie ze raz zalapywalo, raz nie, az w
koncu cdrom pezstawal widziec cokolwiek.
IMHO x6 x8 byly baaardzo kiepskie. x6 padl mi a kilka tygodni
po mnie mojej siostrze dokladnie w ten sam sposob. Ja potem
mialem x8 i moze nie wywalilem go przez okno ;) ale
glebe zaliczyl :) Padl w ten sam sposob juz po gwarancji :)
Teraz to zaden inny niz Pioneer albo Asus :)

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067