Re: Problem z cd-rom Aztech 8x

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 23:13:25 MET

"1974-77" <1974_77_at_friko7.onet.pl> wrote:
>U mnie zaczęło się podobnie.
>Najpierw nie widział Verbatimów. Później BASF'ów.
>[...]
>Ja pewnego razu wpadłem w taki szał, że zdjąłem obudowę wyjąłem
>CD'ka i wypierdoliłem przez okno.

   Niekoniecznie jest to objawem totalnego zuzycia CD-ROMu. Kazda marka
nosnikow CD-R ma powloke o innym skladzie, wiec moze tak byc, ze po prostu
CD-ROM ,,z natury'' nie akceptuje okreslonych gatunkow plyt CD-R.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''