Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Marcin Strzyzewski (marcins_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 16:21:10 MET

SiNuS <sinus_at_NOSPAM.darmo.alter.pl> wrote:
> [...]

hej
mialem 2 caviary i nie zycze nikomu takiego badziewia
- 1szy to 2.5 gb ( czy cos kolo tego ) po roku chodzenia prawie non stop
  ( nie wylaczam kompa i w wakacjie stal na sieci ) padl ( mialem farta -
  byl na gwarancji ) potem doplacilem i wymienilem na 2gi
- 2gi 4.5 caviar ..ten wlasnie takze 'tykal' od poczatku no i to samo
  rok polazil ( non stop / wakacjie ) i padl niedawno 10 dni po gwarancji

jeez takiego gowna to ja w zyciu nie widzialem
w 386 DX kupiulem daaawno 340 IBM - do dzis nie ma zadnego bad'a a majtalem nim
niezle ( mialem na nim chyba wszystkie systemy ..oprocz BeOSa bo wtedy nie bylo

rok temu kupilem IBM DCAS 4.3 GB (SCSI) a teraz (zamiast gownianego WD )
IBM DTTA 351010 ( na 7200 rpm nie chcialem wydawac kasy ) I TO jest TO

IBM robi super dyski i sa warte polecic kazdemu - a kupno Caviara to glupota

ciao

marcin strzyzewski