Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 16:10:02 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Drogo? To po kij tracisz tyle czasu na pierdoly? Sciagaj newsy i poczte co
>drugi dzien - oszczedzisz czasu na polaczenie. Po co Ci IRC? Nie szkoda Ci
>pieniedzy na durne zabawy? MP3? Wlacz sobie MTV. WWW? Idz sobie do
>kafejki. Po cholere tracisz czas na bzdety i jeszcze marudzisz, ze Ci
>drogo? Jak Cie nie stac, to wyjmij modem, wsadz do szuflady i czekaj na
>lepsze czasy. Naprawde, juz sie czasem rzygac chce jak sie widzi te
>idiotyczne naglowki w stylu "zlodzieje z TPSA" itp. Rozwiazanie jest jedno
>i to banalnie proste - nie podoba sie? Nie korzystaj. Proste?

No myslenie wielce rozwojowe ;)
Chlebek swiezy? - Kupuj przeceniony i twardy
Czekolada? - Kup sobie kostki cukru
Kino? - Po cholere marnowac czas jak tandetna wypozyczalnia pod nosem
Wczasy nad morzem? - Po co jak mam osiedlowy stawek
Meble? - Bardzo modne i wygodne sa segmenty z kartonow po 28"
                 odbiornikach TV

Naprawde juz sie czasem rzygac chce jak sie
widzi idiotyczne posty pisane przez skrajnych
minimalistow spiacych na podlodze i podcierajacych
sie gazetami ;)))

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067