Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 18:03:17 MET

Hej

Marcin Strzyzewski wrote:

> hej
> mialem 2 caviary i nie zycze nikomu takiego badziewia

-=[Ciach]=-

Niestety ostatnio Caviary bardzo sie skiepscily.
Kiedy zaczynaja tykac, to juz zazwyczaj tylko kwestia czasu :-(

Mam lub mialem kilka starych tzn. malych (200, 250, 540, nawet 1080) i
te sa OK.
Nowe psuja sie zdecydowanie zbyt czesto i miedzy innymi dlatego kilku
moich znajomych adminów po prostu przestalo je kupowac.
Dodaj do tego problemy z gwarancja ze wzgledu na te tasme dookola, która
zdecydowanie zbyt latwo zadrapac.
Konkluzja jest prosta : polecam Quantum lub IBM jesli mozesz wydac
wiecej.

Zdrówkot
GG

--