Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: SiNuS (sinus_at_NOSPAM.darmo.alter.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 07:12:38 MET

>Klasyczne objawy gdy pojawiają się bad tracki! Goń do serwisu!!! Taki twardy
>pochodzi trochę a potem dostanie wysypki (wiem to z doświadczenia, miałem 2x
>taki numer!!!)

A ja mam Caviara, ktory po "awarii" nabawil sie czegos takiego.
U mnie to raczej nie tykanie. Wyglada jakby dysk probowal
odczytac/zapisac ten sam sektor kilka razy. Okolo roku
z tym zyje i jakos nic sie nie dzieje. Wszystko ok.

P.S. Moze to byc zwiazane z tym iz Caviary same pozbywaja
sie bad'ow zastepujac te sektory zapasowymi.
Wiec gdy chcesz taki sektor odczytac to dysk od razu
nie wie pewnie o "re-lokacji" sektora po czym po chwili
odczytuje skad powinien. Jeszcze jedno: mozna uzyc
programiku WD_Diagnostic.

SiNuS