Re: Nurtujace pytanie na temat internetu i kompow !!!

Autor: Wojciech Ness (nes_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 08:34:13 MET

Andrzej <andrzejp_at_complex.com.pl> napisał(a) w artykule
<199811212111.VAA10244_at_complex1.complex.com.pl>...
> Witam all !!!
>
> Pozwole zadac sobie pytanie ktore mnie nurtuje od dluzszego czasu.
> Otoz zakladam ze mam 2 komputery z ktorych tylko jeden ma modem,
> oba te komputery sa polaczone ze soba serialem i teraz tu mam
> pytanie:
> Czy bede mial dostep do internetu na obu tych komputerach czy tez
> tylko na jednym z nich (tak jakby nie byly ze soba polaczone)

Teoretycznie cos takiego jest mozliwe, jednak nie slyszalem nigdy o zadnym
umozliwiajacym to oprogramowaniu

> I drugie pytanie (jesli daloby sie miec internet na obu kompach):
> Czy daloby sie uzywac internetu na raz na obu kompach czy tez
> naprzemiennie ???
>
> I trzecie pytanie jaka jest mozliwosc posiadania internetu na 2
> kompach majac tylko jeden modem !!!

Proponuje dwie najtansze karty sieciowe na ISA (ok 15PLN/szt)
i WinGate'a.

pozdrawiam,
Wojciech Chmiel, nes_at_friko2.onet.pl

Extreme Net s.c.